Blondinbella mot Katrin Zytomierska






Superbloggarnas viktgräl rullar vidare. Nu går Isabella Blondinbella Löwengrip till ny attack mot Katrin Zytomierksa och hävdar att Katrin njuter av bråket eftersom det ger henne den största uppmärksamhet hon fått sedan exmaken Alex Schulman "dumpade henne". 

Bakgrunden till bråket är Blondinbellas inlägg om att Katrin och Carolina Gynning driver vikthets hos unga tjejer på sina bloggar.  

Nu har de inblandade huvudpersonerna bjudits in till "Debatt" i SVT för att diskutera ämnet. Men Blondinbella vill inte vara med. Dels på grund av en dålig relation till programledaren Janne Josefsson, men också på grund av att debatten med Katrin skulle hamna på en "alldeles för låg nivå".  

- Hon är bara ute efter att bråka. Att hon tackat ja är inte så konstigt, det här är väl den största uppmärksamhet hon fått sedan Alex dumpade henne, säger hon till Expressen.  

Katrin skrattar när hon får höra vad Isabella sagt:  

- Det var väl konstigt sagt? Jag fick ju en hel del uppmärksamhet kring "Idol"!

Enligt Expressen har Blondinbella fått en förfrågan om att medverka i "Kvällsöppet" i TV4 istället för "Debatt", men om så blir fallet lär en av förutsättningarna vara att Katrin Zytomierska inte deltar.



Här är bråket som föregår mellan Blondinbella och Katrin. På inlägget under hittar ni länk till Katrins Debatt mot bantning och anorexia och ytlighet på SVT opinion. Jag har även skrivit mitt svar på hennes debatt på inlägget nedan.


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Om man läser det du skrivit så tänker man genast "här är en tjej som vet vad hon vill och står för väldigt bra saker!" men så bläddrar man lite längre ner och där ser man en bild på dig posande, med världens minsta mage, i bikini! Det verkar lite som att du står på två sidor?

2009-01-23 @ 15:24:37
Postat av: Anonym

Oj, kommentaren skulle vara på inlägget under..

2009-01-23 @ 15:26:04
Postat av: Kamilla

Och nu gjorde du bort dig anonym. Bara för att man är smal behöver man inte ha en sjukdom! Jag mår alldeles perfekt , har inga ätstörningar. Jag kan tyvärr inte göra något åt hur jag ser ut. Och kalla det vad du vill , men posade gjorde jag väl ändå inte!

2009-01-23 @ 17:33:28
URL: http://kamillalie.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0