boooring

Har så fruktansvärt ångest nu , skolan börjar imorgon , och jag hatar verkligen skolan. usch.  Men nu börjar jag på den sista terminen , vilket är skönt! När jag går ut nian ska jag spotta på alla lärare tror jag , hrmf :P

Kom på att jag inte slagit in Julias julklapp och den ska ges till henne imorgon så då blev det klappinslagning nyss, kändes bara konstigt eftersom julen faktiskt är över , iaf vad det gäller klappar osv. Tråkigt , julen är det finaste som finns! Bara umgås med släkt och ta det helt lungt och äta god mat, det finns verkligen inge bättre!

Tänkte jag skulle lägga in en bild på den fina julklappen men min mobil/data/usb-sladd krånglar. Vet inte vad det är men mobilen vill iaf inte överföra filerna till datan så då är det väl som det är. 

Sen har jag kommit på ett lite försent nyårslöfte! Och det är att jag ska äta frukost alla morgnar vilket jag inte har gjort förut . Då åt jag bara frukost på helgerna och på lov för när det är skola ligger jag hellre och latar mig i sängen till sista minuten , men det år blir det ikke så! Nu ska det upp och ätas frukost VARJE morgon :)

aja , skönt att man får en mjukstart i skolan iaf , går ju bara två dagar sen är det helg så det ska bli skönt, Men jag har dock en hemtenta till på fredag så , jippppi! not..

GONATT allihopa :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0