Dagarna flyger iväg

Gud va dagen har gått fort tycker jag! Man hinner ju inte göra nånting. Jag tänkte jag skulle göra läxor idag. Men icke. Hm , jag kommer ju ligga efter som satan när jag kommer tillbaka..  Men jag har dock hunnit med att vara ute och åkt bob och pulka med fámiljen och även gått en liten promenad! :)  Nu på kvällen satt alla framför teven med ost och kex och morötter och selleri och dipp och kollade på let's dance , myys :) 

Imorgon blir det heldag i Malung på tränarutbildning. BOORING!  Hela lördagen försvinner ju!  Från halv nio på morgonen till sex på kvällen håller det på. :O  Alldeles för länge! Men jag antar att det är nödvändigt om jag nu ska träna lilllaget till sommarn.

Nu tänker jag sova , även om jag inte är trött , inte ett dugg faktiskt. Sömn behöver man så jag tänker sova iaf! :)


Gonatt allihopa!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0