............

Idag har det fan inte hänt nånting .. det enda jag har gjort är att lämna André vid Sonja sen har jag bara latat mig. Vad händer med mig ? :O Jag brukar inte va SÅ lat.  Men när de tär 25 minus grader ute så vill man inte ut och göra nånting plus att mitt f'''''t skavsår går aldrig bort heller. Så träna kan jag inte heller.
yehyeh , nog om det :)

Kolla på E! imorse , kollade på lite stilar som ska komma 2009 osv. UHH :S säger jag bara :P det var väl nåt som var fint , men härregud , hur ska man kunna se ut som en clown som har ramlat ner i ett hav av målarfärg ? Ja , det var typ så kläderna såg ut. Om dom inte var clownaktiga var det mest kärringkläder , såå ja... 
Sen 2009 hårmode var inte så possitivt heller..  Nu är det mode att klippa KILLKORT. :O NEJ! guud.  Spelar ingen roll om folk skulle erbjuda mig 80 miljoner , jag skulle inte klippa av mig håret. Asså , tjejer ska väl inte ha KILLKORT hår. Det är kanske en anledning att det heter KILLkort , kanske för att det är till för killar ? ..  Aja , hoppas det inte är så illa som det ser ut NU iaf.   

Klockan fyra blir det middag vid sonja , alltid lika gott där :) 

Nu har det hänt det som inte fick hända , fyfan , blir grön av ilska , orkar inte en gång tillllllll!


röv

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0