Första skoldagen 2009

Dagen började med att gå upp kvart över sex , gjord emig i ordning , var klar kvart i sju, sen jag gjorde jag i ordning frukost vilket jag inte har ätit innan skolan på över ett år ,:O Tog med mig maten upp till teven , satt där och kolla på playhouse disney och käkade , man får en ganska bra start på morgonen av alla barnprogram , alla är jämt så glada :)  Ja , jag måste ju påpeka att det var jättegott med frukost och att det är ett löfte jag definitivt kommer hålla :) 
 

Här är min frukost idag , bollnäsvaniljfil med fruktmüsli och en liten hembakad smörgås med messmör och ost, och ett glas mjölk blev det också förstås :)




Kom till skolan idag och fick se på internteven att våran klass skulle till aulan första lektionen på gymnasieval info. Så vi kilade iväg dit och då fick vi veta att vi bara har nästa vecka och veckan efter det på oss att lämna in ansökningar :O För mig är det ingen fara för jag har redan bestämt mig för barn och fritid i Vansbro men för som som inte vet än då? shhiiet :S   Har tid vi syon på måndag halv elva , så då kommer min ansökningsblankett bli klar så då är det inge mer stress med det , det enda jag behöver fundera på är vad jag ska ta som andrahandsval , vet redan första och tredje men inte andra?  uuh , tredje blir fotbollsgymnasiet i Mora barn och fritid.  jaja , det fixar sig olsson det löser sig nog ;)

Dagen var väl som vanligt förutom ny lärare i SO och sen får vi ny lärare i Biologi också. Två bra lärare försvann ... =/

Kan säga att vi mobbade Matilda lite grann idag också , på SKOj! :P Men tillslut ville inte hon mer så då gick hon och prata då inte med mig på hela dagen , aj då :S Vet att vi gick för långt , borde ha slutat länge före , men det är så svårt å stoppa när du reagerar så roligt :P Förlåt vännen!

Ja , och sen fick Julia sin julklapp idag , ett halsband med en "diamant" på och en pärla :) jätteglad blev hon , kul med en sån reaktion! :)  Och nu har min mobil velat ge ifrån sig bilderna till datan så nu ska ni få se hur snyggt jag slog in den  ;) haha...

Fysik hemtentan blev uppskjuten till Tisdag , Thank god! :O Så då är det inge stress med den heller , så nu kan jag träna i lugn å ro :)

Kan inte fatta egentligen hur många som har köpt UGGS i julen :O Sjukt många som hade det idag! 
Haha , det är lite skrattretande :P I norge var UGGS inne förra året , iochförsig är det det i år också , men som börja ju förra året , här i Sverige blev det in i år , varför ligger Sverige alltid ett steg bakom Norge ? Har märkt det med det mesta som blir mode nu förtiden , Norge är alltid steget före , wierd tycker jag!

Nej , nu har jag skrivit alldeles för mkt , ska nog gå och träna nu , kanske skriver ett kvällsinlägg, har ju inte tid att skriva så mkt nu pga skola osv , vet inte riktigt hur man mobilbloggar heller , men det ska jag ta reda på ; )

chao

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0