I did it!

Jag gjorde det!  Självaste Kamilla Lie åt sin första godis på över ett år , lördagen den 24/1-09!  Yej me!
Satt och tveka en lång stund innan , fattar inte varför ?  Det är som Julia sa "Ta upp en godis och stoppa den i  munnen". Haha , men jag hade en broms i handen eller hjärnan och allt tror jag. Helt sjukt. Nu har jag iaf gjort det. Blev besviken dock , det var inte  så gott som jag trodde. Jag klarar mig fint utan godis. 

Men lite stolt är jag faktiskt , :)

Jag och Katrine ska ut på en kvällspromenad med våran söta hund nu , maybe bejbi I write later ; )

puss och kram!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

hehe, grattis kamilla :D

2009-01-25 @ 11:11:26

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0