Jag är inte arbetslös

Ja , nu undrar säkert alla vad jag menar med att jag inte är arbetslös :P  Jo , idag blev jag godkänd av double.net och är nu reklamdistributör :) Det är ju ett arbete jag tjänar pengar på det , och får utbetalt en vsumma pengar varje månad , såklart beroende på hur många som har klickat sig in genom mina annonser och hur många som har köpt utifrån det jag har gjort reklam på. Så klicka in på det från mig blogg ;) Det är inte helt fel att köpa nånting heller! 

Kollade på Top Model idag innan jag gick ut på en långpromenad med syster yster och våran hund , Ruff :) Sen gick ajg in på bilbliioteket för att kolla efter böcker som handlar om barnlekar osv. Det här med barngympan är verkligen på allvar , tycker det är lite kul , jag älskar ju barn så att få umgås med dom en timma en dag i veckan är absolut underbart! Skulle ringa ang. gymnastikhallstider också men han jag skulle prata med jobbade nattskift så det får bli imorgon då. Måste ju sätta igång snart om det ska bli något av.

Tänkte jag skulle börja sjunga i kör nu efter jul också , så det lär väl bli av också. Måste putsa på rösten lite. Måste erkänna att jag var duktig när jag var mindre , jag sjöng ju i barnkör två ggr i veckan och var med på olika saker och sjöng, jag höll igång rösten om ni förstår , men efter jag flyttade hit har det bara blivit mindre och mindre och mindre så nu tkr jag det är dags att sätta igång igen :)

Sen vill jag börja hålla på med hästa igen vilket jag också gjorde JÄTTEmkt innan jag flyttade hit till Sverige.
Oh ja , det är så mkt jag vill göra , men jag antar att man inte kan göra precis allt man vill hela tiden. Tänk om det ändå kunde vara så..

Ja , en sak till , inom kort kommer jag börja videoblogga :)

Vad tycks om det ?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: katrine

din ipod skrämde livet ur mig :O andre ligger och sover och jag sitter vid tv sen bara slås den på högsta volymen :O hjärtat hoppa nästa ur :O haha

2009-01-07 @ 20:03:17
Postat av: Kamilla

haha , ja , jag ska försöka göra så folk får slå på det själv om dom vill lyssna :P

2009-01-07 @ 23:26:09
Postat av: henriette

videobloggen blir veldig brA!!!

2009-01-08 @ 23:18:32

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0