Karlstad

Ja , det blev Karlstad iaf. Vi fick låna glycol (glykol?)  av Stefan , thanks :)  Mamma och roger gick ju på IKEA som vanligt och jag och Katrine kollade in köpcentret. INte så mkt att hurra över men några affärer var det väl. Jag handlade på H&M , VERO MODA och CARLINGS. Det fanns ju GINA TRICOT där också , jag brukar jämt handla där , men fyfan vilken kass gina det var där , liten som fan och bara gamla kläder. nej fy!  Men jag åkte dit med 150 kronor i presentkort på H&M och en påse med fullt i massa småpengar :P haha. I påsen visade det sig vara 400 kronor , så nog var det nånting.;)           

Här får ni se vad jag har inhandlat för ungefär 530 kroners...
                            
 
Runda örhängen 19 kr H&M  , 
"halvringar" örhängen 29 kr H&M ,
 Vit eyeliner 24 kr H&M,
Mörkrosa lipgloss 29 kr H&M,
Ljusrosa lipgloss 29 kr H&M



Mössa från CARLINGS 99 kr


Stickad kofta från VERO MODA 299 kr , finns även i mörkgrå.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0