Look around and see what you finds

 Platåskor H&M , passar utmärkt till finare klänningar. Provade dom till en sidenklänning , väldigt snyggt!
Så otroligt snygga , tänk er dom till ett par ljusa jeans och ett simpelt fint linne och nån typ av skinnjacka på en sommarkväll , urläckert! Skorna kan köpas på DNA
 Vet inte varför jag fastnar för dom här varje gång jag ser dom , men det är något speciellt med dom , så speciella och onormala! Jag skulle lätt kunna gå med sånna , typ om det är lite blött ute en dag , fungerar säkert utmärkt som gummistövlar :)  La coste från DNA.


Dock köpte jag inget av detta eftersom det var annat som prioriterades som t.ex byxor , kofter och lite andra saker. Kommer ett inlägg på det jag KÖPTE senare.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0