miss excuse ?

Jag , jag hade världens schema för dagen. Men har jag gjort nåt ? öhm , nej. :P haha.
Jo , lite fysik , men ja det gick ju som det gick. Städat lite har jag också gjort , men blev det klart ? svar nej. :P
Aja , det är inte världens sak. Imorgon ska jag bara ta dagen som den kommer , och jag ska INTE sitta framför teven hela dagen , inte datan heller för den delen. Jag ska vara ute och få frisk luft och vara glad och pigg. Imorgon kommer bli en toppendag! 

Jag har iaf gymmat idag , skönt var det!  Nu ska jag kika runt lite sen ska jag sova. Imorgon ska jag upp Nio för att komma igång.
Om jag går upp runt Elva - halv tolv så får jag så dåliga mattider. Blir inge bra alls , så imorgon ska jag upp och äta frukost så jag får en bra start på dagen!

Hörs imorgon bitti :)

Gonatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0