mörkrädd ?

Var läskigt at gå upp idag. hela huset var mörkt och jag var helt själv. Alltså alla låg och sov. Jag gick ju upp klockan sex så det var inte så ljust ute heller om man säger så. Det gjorde ju inte saken bättre att jag drömde mardrömmar om hästar inatt heller. Haha , just hästar. Men det var läskigt.  När jag stod nere i badrummet och sminkade mig så var det som om en katt typ rev med tassarna på fönstret. Härregud va skraj jag blev :O   Men sen hörde jag att det blåste ute så jag sket i det. Men asså det är verkligen inte kul och vara helt själv i ett stort hus på morgonen. Man vill gärna ha folk runt sig. Jag blir iaf hämtad om typ 10 minuter för att åka på tränarutbildning till Malung. Varför ska allt vara så tidigt ?

Aja , hoppas alla får en trevlig morgon! :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0