Ni skulle se

Mitt rum just nu , det är helt obeskrivligt stökigt här inne. det ligger kläder och kuddar och böcker och saker överallt! jag fattar inte hur jag får till det , jag gör det ju inte medvetet , det är ju läskigt! :O   
Ena dagen städar jag , då är det helt rent och allt är på plats , men dagen efter på kvällen då kan det ligga lite mer grejer på bordet t.ex som inte ska ligga där , sen byggs det på hela tiden. Tillslut är mitt rum ett bombnerslag , utan överdrift. Det är helt sjukt!

Imorgon ska jag iaf storstäda rummet , nu ska det bli rent , fint och städat :)
 Just det , Imorgon SKA jag göra läxor också , nu har jag bestämt mig , jag ska bli klar med fysik och jag ska ha kommit en bit på SO. Jag kommer kolla mig själv imorgon kväll , bli mycket besviken på mig själv om det inte är gjort :P


Nu ska jag sova , Gonatt :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0