No freaking time

Eftersom min bloggtid nu är satt på kvällen för att jag inte har tid under dagen , får ni se mkt bilder av min vardag för att jag är trött och inte orkar skriva så mkt.

Här har ni bilder på lite kompisar när vi satt inne på konsum idag efter skolan:

(Matilda är nöjd med sin Leksandbiljett)

Ja , det får bli den bilden från det. I eftermiddag har jag och LInda och Malin varit i Vansbro och simmat och bastat , SKÖNT!
Efteråt gick jag och Linda till Niklas och kollade på film medans Niklas med ett gäng med andra killar spelade Poker , öhm , socialt , svar JA :D

Och nu har jag nyss gjort läxor och är SÅÅ klar för att hoppa till sängs :)

Gonatt allihopa , pusshejs


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0