Noppa ögonbryn på kvällen

Ska komma med ett litet tips till alla som noppar sina ögonbryn! :)

Jo , jag har iaf märkt det på mig själv att jag blir hemskt rödflammig runt ögonbrynen när jag noppar dom.
Vet inte hur det är med er , men är ni smarta , så kan ni för säkerhets skull noppa ögonbrynen på kvällen så ni slipper gå ut bland folk , som till skolan då i mitt fall , rödflammig mellan ögonbrynen och runt dom , det är ju inte värst snyggt.


I karlstad i söndags köpte jag en vit eyeliner. Det var verkligen ett bra köp! Om man ska ut på fest eller bara ska ut i vardagen också , men jag tänker nog bara använda det på speciella tillställningar , men hursomhelst , om man lägger lite vitt runt ögonen får man större ögon och ögonen blir jättefina av det :) Vit ögonskugga funkar också , vilket jag använde innan jag köpte min eyeliner! :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0