Nu drar jag

Måaste erkänna att jag faktiskt inte har gjort någonting KLART av det jag skulle idag , jag har börjat städa rummet , men det är inte klart , jag har börjat på fysiken , men jag fattar ingenting , så hur ska jag komma mig någonstans ? Blir så less. Min koncentrationsförmåga är på noll. Skitjobbigt. Vill ur den här skiten NU!

Jag ska iaf på gymmet med Matilda nu , där ska jag ge allt , jag ska träna skiten ur mig , känns som om det vore skönt. Bli riktigt svettig. Måste avreagera mig lite. Jag är ganska frustrerad eftersom ingenting jag vill fungerar!

Saknar Norge gör jag också...

Aja , nu ska jag packa sen drar jag till Gymmet.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0