one day it might happen

 Mojje som just nu är (var) deltagare i let's dance fick en plötslig hjärtinfarkt i direktsändning efter han dansat.

Jag tror ej detta visades i TV för jag såg inget. Jag vet inte mer än att det bara hände plötsligt.
Jag menar hur gammal är han?  Vadå plötsligt få en hjärtinfarkt bara sådär. Det ska inte hända i så ung ålder.
JAg kan tro att det beror på stress. Stress förorsakar hjärtinfarkt!
Jag vill säga till alla som har en stressig vardag att tänka efter när ni ser detta , och börja stressa ner!  Det är inte hälsosamt att stressa och tillslut går det på nerverna och du kan bli psykiskt sjuk, som till exempel ångest.   Ta vara på era liv medan ni kan!  Plötsligt händer det och då kan ni inte göra något åt det. Men det kan ni nu!

Ni kan inte sitta och tänka att ; " Det är lugnt , jag klarar mig ändå". Men om det plötsligt skulle hända , vad säger ni dåda ?
Eller ja , om ni ens kan säga nånting. Då kanske det är försent. Ni med familj , då lämnar ni alla era familjemedlemmar bara för att ni inte kunde ta tag i era liv och stresa ner.

Tänk på detta!  ta vara på dig själv, det är viktigt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0