Pissed off

vill bara säga först och främst hur förbannad jag blir på mig själv när jag ALDRIG kan planera min tid och göra hemtentor och läxläsning och läsa på till prov i tid! blir så arg. Imrogon ska fysiken va inlämnad , dne är långt ifrån klar även om jag har suttit här sen klockan FEM idag , nu är klockan ELVA!!!!! PLus at ajg har spanskaförhör imorgon , SKIT! ja gär riktigt arg nu.

Sen ska jag såklart klaga på lärare som har gett oss så lite tid att förebereda oss på lektionerna. Jag har fått lov att lära mig allt på den här veckan... WHAT? Det är helt sjukt!!! åååååååh! Just nu ör jag så förbannat trött också så jag skulle kunna ja , och när jag är trött blir jag antingen fruktansvärt förbannad eller bara flummig och nu är det ett sånt läge då jag är fruktansvärt förbannnaD! jissssses , jag skulle vilja skrika rakt ut! Är så inihelvete trött på ALLLLT som har med skola att göra!!!!!!!!!!! Hatar skolan mest av allt , jag är så jävla glad för att detta är sista terminen. Jag vill bort från den äckliga smedbergskolan , långt jävla bort!!!!!!! åh!

fuck.........

Jag vill inte sitta i flera timmar och göra samma sak. Jag vill har lite variation. Tänk att jag har slösat bort enhel dag på att sitta i mitt rum framför femtiotals böcker och bara pluggat och pluggat och pluggat! fyfan! Ändå så blir jag så frustrerad  för jag krånglar in mig själv i situationer som jag inte kommer mig ur. Jag fattar ju ingenting. Jag måste vara BLÅST!

USCH USCH USCH USCH!

fanihelvetsjävlaäckelpluggdetskalångtnerigravenjaghatardetsåjävlamktattdetfinnsinteordjagvillbaraskitaialltvillingemervillatalltskavafärdigtnu!!!!

Nej nu ska jag sluta.

Nu kommer jag gå och lägga mig arg också eftersom alla i detta hus har lagt sig så jag har ingen att prata med. Jag hatar att lägga mig upprörd och arg , det är det värsta som finnnnnns! 

nej usch , nu ät allt åt pipsvängen!

ursäkta mitt fula språk i detta inlägg , måste få det ur mig....

Gonatt alla glada!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0