Sjukling

Idag har dagen gått ut på att frysa , sova , vila frysa och svettas.

Det enda jag har fått i mig idag är TVÅ mackor. Häregud och klockan är halv sex snart. Det är alldeles för lite.
Hur blir man frisk egentligen , om man inte får i sig mat ?

Jag ska iaf försöka få i mig nåt mer innan jag lägger mig , trots att jag inte är hungrig...

varför jag orkar skriva nu är för att jag proppade i mig två alvedon för en stund sen som har börjat verka nu , så jag känner mig lite piggare , men de tlär väl inte vara länge till.

Hörs kanske sen.

puss och kram


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: jøran

hei fin side du har fekk beskjed av mette og inn og se på siden din, . sakkes

2009-01-30 @ 19:35:56

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0