Sleep time

Idag avslutar jag med det här inlägget. Jag är så dåligt på att ta tag i mig själv och stänga av datan på kvällarna. Det blir så himla sent hela tiden.

Men idag , SKA jag stänga av den efter jag har tränat!

Hur som helst så har jag haft en hyfsad dag , varit ute och fått frisk luft och suttit relativt mycket här också iofs , det kanske inte är så bra.

haha , seriöst , kan man få dubbelhaka av att sitta vid datorn för mycket ? jag känner att den är påväg :O Haha , nejdå :P
Men det är bra att använda det för att skrämma sig själv så man inte sitter lika mycket här.
Jag är fast i bloggen på nåt sätt , jag älskar att skriva av mig lite , få ut aggression , lycka , sorg , frustration , eller vad det måtte vara :)

Nu ska jag iaf träna sen sussa :)

Gonatt allihopa , hörs imorgon bitti!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0