Take a swim


VUC från kvart över nio till kvart i två idag. Kollade på Barn och Fritid , verkligen bra! Mina fötter placeras där i höst :)

Åkte hem vid två , åt middag vid Sonja. Halv fyra åkte jag och Siis tillbaka till Vansbro. Där simmade jag i en timme , sen blev det lite stek i solarium. Vet att det är skadligt , men vaf*n , Jag ska utomlands om en månad , då måste man ju ha lite underlag..
Min bikini från H&M , köpte förr året. Ska väl inhandlas en ny. ska lägga in en sån jag vill ha so you can see


huug


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonymast

PORR!

2009-03-05 @ 23:06:55
Postat av: Anonymast

PORR!

2009-03-05 @ 23:07:44

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0