take care of the time

Idag har det varit en lugn och ganska skön dag. Först åkte vi till OSLO SPEKTRUM och tittade på disney on ice , det verkligen jättekul att se det igen , man känner sig som ett litet barn igen , man får ett sånt härligt pirr i magen.  LIka bra som vanligt var det också!

Sen åkte vi till mammas moste "tante marianne" och hennes sambo "onkel tommy" och satt där och prata i ca en timme. Sedan åkte vi vidare till  mormor och Per och åt middag och bara myste och pratade. Väldigt skönt med tanke på att jag sällan träffar dom. Sen när vi skulle åka ville jag bara sitta kvar i deras mjuka soffa och titta på TV och bara ta det lungt. Det kändes så skönt att bara få umgås lite.

sen har vi bara varit här hela kvällen. Massa prat har det blivit om massa olika saker.. Det är nåt jag rekomenderar! Även om ni inte känner att ni behöver prata om nåt så gå ändå och sätt er med en förälder eller en släkting eller en kompis eller vem som helst och bara börja prata. Då kommer man in på allt mellan himmel och jord och  man känner sig så "ren" efteråt. Man har liksom tömt sig helt! Det är skönt!

Nu kommer Truls snart , skönt att se han igen också! Skulle vilja se resten av den familjen också , hoppas det blir snart!

Skriver antagligen mer sen.

FÖRESTEN; BILDER FRÅN DISNEY ON ICE KOMMER ANTINGEN SENARE IKVÄLL ELLER IMORGON!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0