The beautiful day!

Idag gick jag upp halv nio! Tänk er , jag är skit stolt! :) Jag passade André medan mamma lämnade Kajsa på dagis. Under tiden gjorde jag mig havregrynsgört till frukost , nam nam va gott det var. Havregrynsgröt med lingon , socker och  kanel. Underbart gott!


Efter frukost blev det en dusch. Sen åkte vi upp och handla och här sitter jag nu. I affären köpte jag två tidningar som jag knappt kan vänta med att läsa , men jag har bestämt mig för att städa rummet först! :P
 

Som sagt så ska jag ta allt som det kommer idag , inget stress , igår planerade jag hela dagen till punkt och pricka och senare på kvällen var jag irriterad och frustrerad. Ett tips : Planera aldrig dagen så du känner att du har press på dig för att hinna med allt!

Idag har jag beställt pannkakor till middag! Gud va gott det är , nu längtar jag verkligen till middag! :) 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0