Tiden går fort

Nu sitter jag här i min säng igen , och ska snart sova. Känns som att jag gjorde det nyss även fast det var ett dygn sen :O

Imorgon ska jag först med Julia hem efter skolan , sen ska jag åka till Vansbro på fotbollsträning , Linda ska också med , så nu blir det att träna kondis för hennes del ; )

Hursomhelst så ringde Olle (han som fixar allt inom Äppelbo aik fotboll) till oss idag , det var ju passande för jag försökte få tag på han igår. Iaf så fick jag prata med han , bestämde tid för barngymnastik , det blir från och med 23/1 på Söndagar från 13-14:00. Då får barn från noll år och uppåt komma , det ska bli mysigt :) Sen sa jag att jag var intresserad av att träna ett lag i år så det trodde han att itne var några problem och sen anmälde han mig till en tränarutbildning :) Så det händer saker nu , känns skönt! :)

Nej nu ska jag sova , men jag är inte trött. Hur pigg som helst , man kanske inte ska dricka Kaffe precis innan man går och lägger sig. Men jag är beroende , det är så fruktansvärt gott! ^

Nattinatt , sov gott everybody!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0