Videoupdate!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Kamillas mamma

Lurer på om du skal gjöre noe skolearbeid neste år, eller om du bare skal hjem til ferdig dekket bord!!!

Du har ikke städa ennå!!





:)

2009-01-29 @ 20:17:13
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsanhejsan :) Tror inte Kamilla att julia kommer klara sig själv i torsby ? ;)

2009-01-30 @ 21:45:29
Postat av: Kamilla

Jo , det tror jag verkligen! Men du har nog antagligen tänkt igenom alla konsekvenser osv. Det är många som bara säger att dom vill bort för att dom är trött på att bo hemma just där och då.

Det är faktiskt många som går borta en termin om ens det , sen kommer dom hem.



Men du kommer klara dig finfint! :)

2009-01-31 @ 09:45:51
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: ida

Håller med dig där! Många kommer ju hem igen efter att dom har flyttat också.

Jag har också sökt barn och fritid och tycker det ska bli skönt att gå hemma i tre år till :)

2009-02-23 @ 12:20:11
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

har bara en sak att säga.blir lite upprörd faktiskt.

jag själv vill satsa på min sport och måste därför flytta hemifrån. för det finns inget sådant gymn. här. och visst det kommer bli jobbigt, men det är något man väljer själv. ochdu kan inte säga att man inte får någon fritid bara för att man vill går på idrottsgymnasie ocvh flytta. och när man kommer hem och sedan går på träning blir det en del av ens fritid fördet är därför man väljer idrottsgymnasie, man vill utväcklas inomjust den sporten och gör vad man kan för att bli bättre. man planerar sin egna tid.

2009-03-07 @ 22:23:46

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0