whatever

Blev inge Linda ikväll så ist har det blivit ost/kex/dipp/selleristämger och morötter sen har det också blivit mag/benträning som jag la in på bloggen förut. Så nu har jag lite tid över att blogga.

Var ute en sväng med Kajsa idag :)


När vi gick hem från Sonja idag sparkade jag och Katrine i förväg , då hade tysligen Kajsa sprungit efter oss helt till skolan(300 m , ganska mkt för en treåring) och ropat på oss , men det var motvind så vi hörde ingenting. Sen hade hon inte orkat springa nå mer så då hade hon bara satt sig ner och börja gråta sen satt hon där tills mamma och Roger kom , cvilket inte var så länge , men ändå :O Stackars lilla vännen! Det sticker i hjärtat när jag tänker på det. Har så OTROLIGT dåligt samvete , tänk dig , lilla Kajsa har sprungit så hon blev döslut och ropat på oss , sen har hon liksom bara sett att vi har gått ifrån henne .. :'( Nej , usch , blir alldeles tårögd. stackars :( usch va dumma vi är!

Sen ville jag gottgöra det så hon fick följa med oss ut och åka spark , och då plötsligt på nåt konstig sätt ramla hon med huvudet ner i marken men benen och så var fortfarande kvar på sparken och sen skulle jag hon reagera och få stopp på sparkjäveln , så då skrapa hon ansiktet längs den kalla vägen. Nej fyfan , tycker så synd om henne , sen gör det inte allt så mkt bättre att hon är så liten och hjälplös. Som tur va gick det bra , inga sår eller nånting! det måste ha varit hennes otursdag idag.. 

Måste bara få det ur mig , har så ont i magen efter det som har hänt idag så.. Kajsa du är något alldeles speciellt , jag ÄLSKAR dig otroligt mkt , skulle kunna göra ALLT för dig. Du är solstrålen i mitt liv , och jag skulle offra livet för att du ska ha det bra! 

Givetvis känner jag så för resten av min familj också , men det är något alldeles speciellt med Kajsa <3

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0