You will never know tomorrow

Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik. Ganska trevligt att bara ta det helt lugnt såhär på kvällen :) chillalalalalläget.  Ska väl sova snart eftersom det blev så dåligt med sömn inatt. ´

Gjorde dock inge mer på fysiktentan efter mitt förra inlägg.  Ut och sprang var jag iaf :) Riktigt skönt! Man blir så nöjd med sig själv efteråt. Sen är det extra kul nu när man har fått lite kondis! :)

Imorgon är det Torsdag , och det betyder världens jobbigaste förmiddag! Hatar den! Först Svenska sen matte sen Engelska Sen Språkval SEN lunch , och till sist SO. Dagen är inte rolig.. Det är sånna dagar som får en att bli skoltrött , det är sånna dagar som får en att vilja hoppa av och skita i skiten och aldrig komma tillbaka. blä!!

Längtar till fredag när det bär av till Oslo! det är så mysigt att åka bil på kvällen , och hela familjen är med i bilen och det är mörkt och man kan sova och man ska åka långt , det är så skönt! Bara slappna av i flera timmar. Ja , gud , det är så mysigt :)

Vad ska alla göra i helgen ? :)

Gonatt everybody!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0