29/7 09

Hallllo!

Vaknade för ett tag sen men satte mig framför teven med frukosten och jag orkade inte göra nånting annat förns nu, så det första jag gör är såklart att blogga!

Idag jobbar jag inte, så jag ska ägna dagen åt att vila. Tycker ni att mitt liv låter lite enformig? Jobba,vila, jobba, vila...
Men det är två måsten just nu. Jag har fått så lite sömn och vilat alldeles för lite. Igår var det riktigt läskigt. Jag var yr hela kvällen, alltså då menar jag verkligen att allt snurrade. Sen blev jag helt plötsligt så äckligt trött att jag inte kunde kontrollera nånting längre. Usch, jag var nästan rädd att jag inte skulle vakna idag. haha, nej så illa var det inte. Men det är äckligt!

Idag ska jag göra mat här hemma åt mig och Katrine! It's gonna be a pastadish! Lite inspiration av David :)

puss på er

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0