Förberedelser och välkomnande av släktingar som rullar in på löpande band

Nu har det kommit två morbröder med flickvän/familj. Roligt! Snart kommer väl morfar med familj hoppas jag :) Dagen har gått ut på att förbereda inför konfirmationen imorgon. jag bakade muffins förut, jättegoda blev dom! Sen var jag ute och plockade blommor, då såg jag ut såhär;

Mina snygga (ROSA!!!!) gummistövlar åkte på!

Nu börjar jag känna mig trött så jag ska nog gå och duscha nu sen ska jag krypa ner under täcket! Imorgon kväll åker jag till Norge och stannar borta i nästan tre veckor! Det ska bli så himla skönt! Bloggen kommer nog lida lite då eftersom det antagligen kommer bli taskigt med åtkomst till internet.. Men jag ska njuta av dessa tre veckor och verkligen bara ta det lugnt. Det bästa av allt är att jag kommer få några underbara dagar med älskling mitt i alltihopa också! :)

Ni får hade så bra! Önska mig lycka till nu då när jag ska prata om homosexualitet i kyrkan imorgon!

puss godnatt

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack tack. morgonbilder kan se ut precis hur som helst i min blogg verkar de som.. är oftast så trött att jag inte minns att jag bloggat på morgonen. haha :) allt bra?

2009-07-05 @ 15:06:54
URL: http://perfektion.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0