Humörsvängningar är fullkomligt naturligt

Förlåt för dunderkass uppdatering idag, men jag har jobbat, varit barnvakt och träffat Linda en sväng. Så nu först har jag tid! Dagen idag har varit en toppendag! jag har varit glad och pigg i stort sett hela dagen. Hur skönt som helst! Skulle önska alla dagar var så! Menmen, man kan ju inte styra över hormonerna, ena dagen älskar man livet och andra dagen är allt åt rena helvetet. Ibland vill man bara gråta och ibland vill man bara vara för sig själv. Ibland vill man bara prata med någon som lyssnar, som inte säger nånting, utan bara lyssnar, det skulle kunna vara en kudde.
Ibland vill man ha alla sina nära och kära omkring sig för att känna trygghet. Ibland vill man bara bort.

Humöret skiftar på alla människor, ena dagen är aldrig den andra lik! Tro inte att du är sjuk eller lider av depression bara för att du är deprimerad en dag. Alla människor har sina deppiga dagar. Man får vara ledsen! Känner man att man blir lite hängig och slut, och känner att allt inte är helt på topp, tillåt dig själv att vara ledsen då, den dagen kommer förr eller senare varken du vill eller inte.

Åj, va mycket det blev skrivet nu, men det jag ville komma fram till var att humöret skiftar så fruktansvärt mycket. Man kan tycka det är jobbigt, men det är bara att acceptera, för det är fullkomligt naturligt!

Man ska njuta extra av de dagar då man känner att allt är på topp dock!

Godnatt everybody!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0