Semester - sista veckan - familjeveckan




minigolf


Påväg in till stan , Henriette, Katríne och jag


haha


Henriette

Syster

Sista dagen var vi på sommarshow med Kajsa och André

På kvällen var det dags för räkmiddag



Syster och mamma

Världens bästa

Dagen efter räkmiddagen åkte vi till Sandefjord där vi steg på en färja som skulle färda oss till Strömstad. Från Strömstad skulle vi sedan hemåt..

På båten , bjuder på den! Tro mig allihopa, jag shoppade TAX FREE

Sandefjord

Plötsligt kom det in två katter när vi handlade på Tax Freen

Det var sista bilden vi har från semestern. Har haft det hur skönt som helst trots att vädret inte har varit kanon! Nu ser jag faktiskt fram emot att skolan ska börja. Att få börja om helt, helt på noll. Det ska bli väldigt skönt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0