update

så nu snor jag några minuters internettid av min kära morbror!

Jag är hemkommen från älskling, eller ja, tillbaka på campingen. tråkigt att åka hem.. Jag har haft det hur bra och roligt som helst!

min mobil vill som vanligt inte ge ifrån sig bilder så dom får jag försöka lägga in när jag kommer hem om en vecka.

jag har fått några jävla blådor i munnen så jag har haft feber av dom i två dagar nu så idag har jag varit och fått medicin och så, hoppas det går bort! 

Nu ska det vara fint väder lite framöver har jag hört, så nu blir det heldagar på stranden, härligt!

Nu ska jag vara lite social!  puuuussss på er!

Hoppas ni njuter av sommarlovet som jag!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

SAKNAR DIG VÄNNEN

2009-07-19 @ 23:53:04
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0