12/6 09

God morgon!
 
Just nu sitter jag med André, som dricker fruktsoppa i mitt ,knä. Jag gick upp för ungefär en timma sen för att vara barnvakt även idag. Det blir lätt så då både mamma och Roger jobbar och jag och Katrine är lediga. Menmen, jag klagar inte, Kajsa och André är bäst!
Älskling ligger fortfarande och sover.

Idag ska vi vara barnvakt hela dagen vad jag vet. Ikväll åker vi nog hem till älskling!

Ont i halsen har jag fått igen också, ååh.. Det är helt sjukt, men jag blir verkligen ALLTID sjuk.. blä!

Hoppas ni får en bra morgon!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

sv: Det kommer bli jättekonstigt! I will miss you too ! <3

2009-06-12 @ 09:25:47
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0