Furuvik


Kvällens outfit;

Skinjacka från chicy.se
Tunika från Gina Tricot
cardigan från vila
Jeansleggings från Gina Tricot. (Jag bytte dock till mörka jeansleggings sen för att de ljusa gick sönder precis innan jag skulle åka..)
Pumps från skohuset, maha
Ringar från glitter och H&M
armband från Bik Bok, Pearls for girls och ett jag fick i Julklapp av Julia.
Klocka - present från mormor


På bussen dit satt Elias och spelade gitarr

Gick och käkade ganska snabbt


Elias och hans band uppträdde

Ser ni vem? Ja, ni ser rätt! Jag såg Robin bengtsson Live, stod längst fram, knappa två meter ifrån han!
Har massa bilder och massa filmer. Filmer kan ni få sen, men jag orkar inte lägga upp alla bilder.

Och här har ni IDOL- Alice!

Sedan åkte niorna iväg på en hemlig resa;

På bussen dit satte jag mig med vecko revyn och jordgubbar och bara vilade

Det fanns massa saker att göra där, bland annat det här, laserdome.

Jag och Julia kör hårt

Hahah.. Usch va trött jag var. Klockan var typ fyra på morgonen

Det var alla bilder jag har, för sedan dog min kamera. Vi kom i alla fall hem halv åtta imorse.
Jag gick och lade mig på en gång och lite över ett var det nån som öppnade min sovrumsdörr och då öppnade jag mina ögon och så stod älksling där. Den bästa väckningen man kunde få!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: s:en - sandra och sofia

Tack.



Toksnygg skinnjacka!



http://www.ohmydays.blogg.se

2009-06-12 @ 14:14:34
URL: http://ohmydays.blogg.se/
Postat av: vikka

Snygga bilder:)

2009-06-12 @ 16:32:10
URL: http://vikka.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0