Jobbigt läge

Nu har jag setat hela morgonen och gjort SO. Jag skrev över 3 sidor och reflekterade hur bra som helst, på MVG-nivå. Jag skulle bara skriva mitt namn längst ner sen var jag klar. Då råkade jag markera allt utan att jag märkte det och fortsatte skriva. Vips allt var borta. Jag fick panik och tänkte att jag hade ju sparat mitt arbete så om jag tryckte bort det och sen tryckte upp det igen så kom det tillbaka. När jag tryckte på krysset kom det upp ett meddelande om jag ville spara mina ändringar. Jag var i chocktillstånd så det enda jag tänkte på var att mitt arbete skulle sparas så jag tryckte på spara. När jag tryckte upp det igen fanns det endast en bokstav i mitt arbete. Tre timmars arbete rätt ner i toaletten. fyfan. Jag blev helt galen. Jag hade verkligen lyckats med det arbetet.. Jag ska försöka ta hjälp av en dataexpert och se om det går att fiska upp mitt arbete nånstans. Hoppas det!

Så ett tips om det skulle hända er; Ta det lugnt, det går att hitta tillbaka bara du inte släcker ner programmet. DÅ kan du backa dig tillbaka. Om du inte vet vad du ska göra, ta hjälp av någon annan. Gör ingenting själv om du inte vet vad som ska göras! Få inte panik och göra hastiga handlingar som jag.

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia S

NEJ ! SKOJAR DU ? stackare :/

2009-06-02 @ 11:49:03
URL: http://juliajjulia.blogg.se/
Postat av: amandaN

Men fyfan i helvete vad suuuuuuuuuurt! jag skulle blivit galen! :(

2009-06-02 @ 14:12:16
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: poä

haha, klant ;)

2009-06-03 @ 17:49:38

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0