Kommer sakna dig älskling

Den här dagen har varit och är väldigt slitsam. Imorse fick jag lov att säga hej då till David som åker iväg hemåt. Vi vet inte när vi träffas nästa gång eftersom båda kommer jobba så att säga hela sommaren. usch, det här suger.

Att vara kär är det bästa som finns i hela världen, men att det kan göra så fruktansvärt ont..

Jag saknar dig älskling!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Martina

va jobbigt bor ni väldigt långt ifrån varandra?



Hoppas allt är bra!

2009-06-18 @ 18:13:55
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: David

Älskling jag saknar dig så sjukt mycket redan jag med :/ du är allt för mig<3 älskar dig kamilla!<3

2009-06-19 @ 01:25:18

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0