Läsarfråga

Fick en läsarfråga om min design. Tänkte jag skulle svara i dens blogg men det gick inte att komma in så jag svarar här och hoppas den personen hittar tillbaka hit! :)

Den, anonym, frågade om jag hade gjort all min design själv osv. Och JA, det har jag. Inte alls komplicerat. Det lättaste alternativet tror jag :P Jag gick bara in på designadinblogg.se  och lärde mig koder och så sen ändrade jag bara färg osv. Hur enkelt som helst. Ja, och sen lade jag bara upp en bild i headern. Väldigt simpelt! Så jag tipsar er om att gå in på designadinblogg.se. Jag har fått fruktansvärt mycket hjälp därifrån. Man får svar på i princip allt!
 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0