skolavslutning

Som ni vet så gick jag ur nian igår. Har en massa bilder och filmer. Kanske lägger in filmerna sen,  men tar ju så jävla lång tid att ladda upp på youtube..

Här kommer lite bilder i alla fall;

Stipendium delades ut

Uppträdande (Matilda och Julia sjöng Haleluja, hur fint som helst! Har bara film så nu får se sen!)

Våran vagn med klassen! Jag längst till vänster i tanfärgad skinnjacka

Kommer sakna våran klass

Syskon

Efter min avslutning åkte vi till flottaren (hotellet) och åt tacobuffé. Tomas och Henriette på bilden!

Min avslutningsoutfit;

Med blommor från älskling



Sedan på kvällen åkte vi till furuvik. Var inte så väldans roligt, men visst, sista kvällen med alla nior!
Bilder kommer sen

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0