spill-Kamilla

Förlåt för himla tråkiga inlägg!  Jag har en del på just nu så bloggen får faktiskt komma i sista hand. Tog en paus från pluggandet vid halv ett och tog med mig André till David då mamma och Kajsa skulle på hälsokoll. Vi tittate på när han möblerade om lägenheten sen åkte vi hem igen och nu har jag nyss ätit en god salladsskål. Jag har blivit besatt av sallad nu den här veckan. Det är bara sallad jag är sugen på, inte på "riktig" mat om man säger så. Sjukt, men sallad är så jävla gott! 

Vad är fel med mig? Varje jävla grej jag gör så spiller jag på mig. Alltid! Det slår aldrig fel. Som idag när jag skulle öppna ett fetaost paket så spruta jag fetaostsaft på hela tröjan. Mysigt va? Jag spiller jämt! Saft, mjölk, vatten, juice, sås, alltså alla mat och skit överhuvudtaget. Börjar bli riktigt trött på det!

Fick veta att jag ska spela match idag också, lite pirrigt är det, men det brukar gå över när man kommer in i matchen.

Får höras sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0