19/3 09

God morgon!

Sitter och äter frukost. Har blivit ganska duktig på att gå upp på morgnarna nu, jag znoozar bara i typ 20 minuter, det är mycket bättre än förut så jag kunde znooza i mer än en halvtimme, då var det bara att stressa upp och kasta vatten i ansiktet och typ borsta tänderna så fort att man missade tänderna och skrapade upp tandköttet som utvecklades till blåsor, så man kan säga att det är lättare att få munblåsor om man stressar ;) Sen var det bara att kasta på sig smink, men nu hinner jag till och med sitta vid datorn ett bra tag innan bussen går också! :)

Asså jag fick en jättebra start på morgonen, jag plockade bort lite på mitt bord och då såg jag ett paket från veckorevyn! Och jag visste ju vad det var! En oversize väska och en en liten liten parfym "flaska" från Sarah Jessica Parker :)


(dålig mobilkamera kvalité)

parfymen luktade ganska gott, och väskan var sktisnygg!

Allt detta hade ett totalt värde på 500 kr, men jag fick det för 99kr + porto, bara för att jag började prenumenera! Skitbra ju! :)

Nu åkte bussen upp på Säla så nu ska jag göra det sista innan jag går till bussen!

Just ja, Julia frågade vilka mina berömda frukostflingor var igår, och mina berömda frukostflingor är cheerios! Dom hära runda ringarna, det är jättegott!

Åh, nu började dom spela EMD - baby goodbye på radion! Härligt!

Måste dra, pusshej!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0