22/3 09

God morgon bloggen!

Jo igår skrev jag att Amrican Pie 2 sög. Men jag ångrade mig efter ett tag, när man kom in i filmen lite mer, alltså den äger, den är så jävla rolig!

Jag förstår inte vad som händer med mig? Jag som jämt har tyckt det varit underbart skönt att sova länge på morgnarna men den här helgen har jag vaknar runt åtta både igår och idag, eller idag vakna jag till och med HALV åtta :O WHAT?
Fattar ingenting.

Jaja, jag tycker ändå inte att det är negativt, då får man mer ut av dagen!

Idag ska jag städa mitt rum riktigt ordentligt, det var ett tag sen nu, när jag är färdig ska det lukta RENT och det ska skina överallt! hehe..

Nu ska jag gå och äta frukost.

Vi hörs sen :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0