23/3 09

God morgon!

Fick världens härligaste väckning idag. haha. Alltså jag kände att det var någon som kollade på mig, men det som väntade mig var jag inte beredd på. När jag öppnade ögonen stod mamma typ två centimeter från mitt ansikte och halv ropa " BÖ!". Fyfan va jag hoppa till, blev skiträdd! haha. Jaja, pigg blev man i alla fall.

Nu har jag nyss ätit flingor och ska packa lite träningsväska osv. Fast jag vet inte om det är inne eller ute träning idag? gaah, det är ganska svårt att packa då ju.

Nu skiner solen, :) Men fick höra att det inte kommer vara länge, mitt på dagen idag ska det börja regna och bli kallt. FAN.

Nu ska jag klä på mig, vi hörs kanske i skolan, annars när jag kommer hem. Vilket är ganska sent kom jag på, jag ska ju stanna kvar i vansbro till typ halv åtta idag, så vi hörs ikväll!

ha en bra dag!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0