26/3 09

god morgon!

Idag upptäckte jag att mina flingor var slut så idag fick det bli smörgås. Jaja, det går det också.

Idag är det den 26 mars och det betyder att det är precis en månad tills jag fyller år! Eller ja, det är inte bara jag som fyller år då, Matilda fyller också år då! Är inte det ganska sjukt att när jag kom till Sverige så var Matilda min första riktiga vän här, och sen visade det sig att vi fyller år på samma dag! Skumt fast ändå skitskoj! :)
Men inte nog med det, när jag kom var det tre i klassen som fyllde år den 26 April. Jag, Matilda och Emil. När jag kom var dom ju redan två stycken så folk blev lite halv häpna när jag sa att fyllde år då. Sedan ett år senare kom en ny kille till klassen. När vi frågade när han fyllde år fick vi ett svar som slog alla av stolen tror jag. Haha.. Han fyllde också år den 26 april. Haha, då var vi fyra i en klass på sexton som fyllde år den 26 april! Haha, en fjärdedel av klassen fyllde år den 26 april!

Idag är det vanlig torsdag, lång jobbig förmiddag.

Ikväll är det träning.
Får se om jag har tid att uppdatera i skolan annars hörs vi när jag kommer hem!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: ida

Jotack gårdagen var jättebra, lite mkt plugg bara:P. Hoppas du får en bra torsdag.=)

2009-03-26 @ 09:56:12
URL: http://kulilulis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0