30/3 09

God morgon!

har alldeles nyss vaknat. Känner mig inte så mycket bättre idag, fortfarande jätteont i halsen. Näsan är inte fullt lika jobbig som igår, men det kanske kommer senare, who knows! Jag vaknade i alla fall runt halv fem och hade jättesvårt att somna om. Usch va drygt det här är!

Idag är det utvecklingssamtal, åker med mamma till skolan runt halv tio. Ikväll är det egentligen fotbollsträning, men det kan ju jag bara glömma.

Nu ska jag gå och äta frukost, vi hörs senare idag!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Lena

God morgon! Ha en jätte bra dag idag :) Kram

2009-03-30 @ 10:18:17
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: ida

Inte alls kul att vara sjuk, verkar som det är sådanna tider nu. Du får krya på dig. Väskan du köpte var ju så sjukt fin!. Trevlig måndag!

2009-03-30 @ 10:35:33
URL: http://kulilulis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0