Blondinbella+djurhatare=sant?

Jag har inte brytt mig så mycket om detta innan men reagerade idag  när blondinbella hade på sig en kaninpälsjacka.
Hon har säkert minst 5 olika pälsjackor. Hon har jämt på sig dom och verkar inte ha något emot att köpa minst fem till.
Då är min fråga; är hon en djurhatare?
Har hon inget emot att djur pinas och plågas och dödas för att deras päls ska användas till kläder?
Tycker hon det är okej att djur får lida p.g.a. människor som henne?
Själv är jag emot detta. Skulle aldrig sätta på mig en äkta päls. fejk går bra, men aldrig äkta djurpäls!

Jag har lämnat en kommentar och frågat om detta i hennes blogg. Kanske tar hon upp det. Hoppas på det så vi kan få ett svar. Skulle vara intressant att veta om Blondinbella är en djurhatare.

Håll utkik efter svar på Blondinbellas blogg!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Elin

Nu har jag kollat in :D

2009-03-06 @ 16:17:44
URL: http://bengtssons.blogg.se/
Postat av: Samantha

Mjea, alltså det där med päls och sånt där, så tror jag mest att folk köper det för att det är snyggt inte för att de är så otroligt förståndiga på den fronten i och med att djuren plågas. Visst är det förjävligt och jag älskar ju självklart djur (köper samt INTE päls till mina kläder etc, inte medvetet iaf). Men som sagt, tror inte vissa orkar bry sig om det är något snyggt. Inte något illa ment. Men, du kanske förstår ungefär vad jag menar med det?

2009-03-06 @ 16:45:23
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Gör det nu :) ♥

2009-03-06 @ 17:08:41
URL: http://gullefia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0