Chris Brown åtalad för misshandel mot sin flickvän Rihanna

Det är ju helt sjukt! Chris Brown har inte slagit sin flickvän bara en gång , utan många gånger! Vad e det här?
Polisen har undersökt saken närmare och har hittat blod i hans bil och på soffan osv. Allt tyder på att det är Rihannas blod.
Det här kommer han förlora många fans på. Han som har gjort så många otroligt fina låtar om kärlek. Han är en hycklare! Jag älskar hans låtar, men kan knappt lyssna på dom mer, mår illa av tanken.  Han har då iallafall förlorat ett fan nu iallafall som jag vet är hundra procent säkert. Jag hatar misshandel, spelar ingen roll om det är man mot man eller kvinna mot kvinna eller man mot kvinna eller kvinna mot man. jag avskyr det! det är det fulaste som finns!

Chris brown är en ung söt kille som har hela sitt artistliv framför sig. Varför vill han förstöra det? trodde han inte att detta skulle komma ut? I så fall är han verkligen naiv och verkligen inte mogen!

Nu får det räcka, jag vill ha slut på alla fulheter!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mandaa

ah det KAN JAG, O JAG MENAR ATT DEN ÄR FUL ;d

2009-03-06 @ 19:03:14
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: mandaa

ah det KAN JAG, O JAG MENAR ATT DEN ÄR FUL ;d

2009-03-06 @ 19:03:14
URL: http://mandapandaa.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0