Filmkvällen blev en bastukväll

Som sagt så var det "filmkväll" vid Patrik igår. Vi kollade på en film, madagaskar 2. Haha , asså, det måste ligga i släkten att skratta åt animerade och tecknade filmer. Jag och Katrine kunde inte hejda oss i börja av filmen , haha, konstant! Vi har väl fått det från Tomas!
Men filmen var ju rolig!

Efter filmen gick vi ner och bada bastu och bubbelbad. Så jag vill kalla kvällen en bastukväll för där spendera vi resten av kvällen/natten! Det var skitskönt. Först basta tills man blev genomblöt, sen gå ut och sköja av sig, och efter det sätter man sig i bubbelbadet och njuter! Hur skönt som helst! Blev mycket skratt med flickorna igår. Det var jag, Katrine, Malin och Matilda. Systrarna Lie and Vestebergs!
Patrik och Robin var också med igår, trevliga pojkar!
Är det någon här som någonsin har testat att flyga med sidofläsket? Det gjorde jag igår. Idag har jag ont i sidorna.

Systrar!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0