Flitiga Kamilla

Idag har jag pluggat så mycket att min hjärna spricker snart. Jag är skitstolt över mig själv!
Jag gjorde klart alla rester i SO och en inlämningsuppgift i Svenska. Bra jobbat Kamilla!

Annars så ska jag till Hunflen idag och åka bräda och skidor med Katrine!

Nu går det framåt i köket alltså, nu har bänkskivorna kommit på, på ena sidan och vi har även satt i ugnen. Det kommer bli så fruktansvärt snyggt så det finns inte!

Kolla vad fint det blir!
Vi hörs ikväll.

Puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: F A N C Y

Frågestund i bloggen! Kika gärna förbi och ställ en fråga!

2009-03-10 @ 17:41:33
URL: http://fanzo.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0