Fredag/lördags mys

Nu ska jag gå och göra pannkakor! Är jättehungrig nu så det behövs att fylla magen lite.
Vad äter nill middag idag? Någon god fredagsmiddag kanske? :)

Imorgon är det lördag, det hade varit mysigt att överraska familjen med en god middag. Eller nej föresten , jag åker till Norge imorgon bitti. Men vi är hemma igen till melodifestivalen. Har ni något tips på något man kan göra iordning som lite kvällsmys framför teven? Något enkelt bara :)

Själv har jag ett tips till er!
Perfekt lördags/teve snacks;
Morötter och stjälkselleri med dipp :) Mellan alla dippar är det bara att välja och vraka. Vi brukar ha sourcream dippen, den är ganska ny i en blå förpackning från OLW. Rekomenderas! (Om ni inte gillar stjälkselleri så kan ni använda gurka eller alla tre om det skulle vara så. Använd fantasin och kom på något som passar just dig!)

Annars om inte Grönsaker och dipp faller dig i smaken, så kan ni köra på det gamla vanliga ; Ost och kex. Det passar alltid och det finns så mång aolika sorters oster och så många olika sorters kex att man hittar alltid något man tycker om! Ni myndiga kan ta ett glas vin till och för dom mindre, är det jättegott med TE till. Det finns jättemånga olika sorters TE. Mitt favorit är Liptons Strawberry!

Där har ni fredag/lördagsmys mat!

När ni ska ha helgmys, ta fram det finaste serviset ni har. Då känns det extra högtidligt. Då blir det ännu godare!
Såhär ser min te-kopp ut på en helgkväll!

Så, nu kan ni komma med förslag till mig:)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

haha, inte så fin syn på din blogg..

2009-03-06 @ 15:33:59
URL: http://mandapandaa.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0