God natt

God  natt inlägget kommer ganska tidigt idag. Jag ska nämligen ha en Te dejt med Katrine nu och sen när jag lägger mig måste jag läsa SO så jag får ta det nu så det inte blir så himla sent!
Dagen idag har varit väldigt skön. har fått mycket frisk luft!
Fick veta idag att vi måste åka till Norge på lördagen, det är inget jag känner för, hoppas vi bara ska åka över dagen..

Jag är så otroligt trött! Efter att ha druckit varm oboy med Kajsa gick jag upp och la henne i sängen och läste för henne. Sen när jag hade läst klart ville hon att jag skulle krypa ner bredvid henne. Jag tänkte hela tiden "inte somna Kamilla , inte somna!" Men vad tror ´ni hände? Jo , såklart somna jag. vad hade jag förväntat mig? Så nu är jag helt förstörd. Det går inte att somna så på kvällarna. Åhj, är sådär äckligt trött så man bara vill somna och inte vakna på hela veckan. Aja , tur att jag ska lägga mig snart!

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket. Ni får sova så gott!

puss godnatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0