Härlig dag

Gud vilken härlig skoldag, synd att den är över. Som sagt så var det friluftsdag idag , jag var i Hunflen. SKitkul. Jag åkte med Julia, riktigt roligt!
Började med skidor. Vid lunch bytte jag till snowboard. Denna gången hade jag Tomas bräda. Den visade sig vara mycket enklare att åka på än Henriettes. Jag tänkte hela tiden "vafan håller jag på med, jag kan ju inte det här iallafall, det är ingen idé!" MEn sen när vi gick av liften så skulle jag prova och jag kom runt på en gång och svängde tillbaka som ett proffs :U haha. nedå , men asså det gick hur lätt som helst, så nu kan jag också åka :D

kom precis ur duschen , det är jobbigt att åka snowboard, blev alldeles svettig!
Haha , jag gjorde rätt många vurpor idag ändå , men det hör väl till. Jag gjorde en riktig fuling nere vid liften. Jag skulle försöka svänga ner i kön, men det klarade jag inte av så jag räta ut bräda igen, men det jag inte såg var att det just då kom en kille som tänkte åka förbi. Haha , min bräda kapade han nåt så fruktansvärt, han flög flera meter. haha.. stackarn. jag är så dum! :P

Här kommer lite bilder, inte många dock!

Julia på bräda

Julia och Alex

slalomoutfit, inte världens finaste men defintitivt världens skönaste!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica

Du var jätteduktig att åka ju:)!!

2009-03-04 @ 16:23:21

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0